Cas Biesta, Commercieel Directeur a.i. bij Ajax: "We zijn Curaçao Tourist Board erg dankbaar voor het getoonde vertrouwen. Ajax en Curaçao zijn de afgelopen jaren op meerdere manieren echt verbonden geraakt. Het partnership heeft naast de zichtbaarheid op en rond de velden ook verschillende samenwerkingen in Nederland en op Curaçao voortgebracht. We zijn erg blij met deze verlenging voor de komende drie jaar. We kijken er naar uit om de gastvrijheid van en onze goede ervaringen op Curaçao met iedereen te delen."
Muryad de Bruin, Counterpart Director bij Curaçao Tourist Board: "Met deze verlenging volmaken we het vijfjarige jubileum als sleeve-partner. De zichtbaarheid op de mouw van het iconische Ajax-shirt heeft internationaal bijgedragen aan meer bekendheid van en waardering voor ons mooie eiland, bij voetbalkijkers in het algemeen en Ajax-fans in het bijzonder. Vanaf januari gaan we dan verder als Official Partner en blijven we op meerdere manieren zichtbaar in het stadion, op TV en social media. En we organiseren onverminderd mooie winacties voor fans."
Future Goals-project draait op volle toeren op Curaçao
Verhitte gezichten en opgewonden stemmen op Curaçao. Het voetbal- en life skills programma rondom het project Future Goals van Sandals Resorts & Ajax draait inmiddels een jaar. Naar tevredenheid worden de eerste contouren zichtbaar op het eiland.