Menno Geelen, commercieel directeur Ajax: "Met dit partnership gaan we richting het vijftienjarige jubileum, een mijlpaal waar we trots op en dankbaar voor zijn. Het partnership is om meerdere redenen waardevol: onze fans steunen hun club, en maken tegelijkertijd kans op mooie VriendenLoterij-prijzen. Dankzij de VriendenLoterij-deelname van veel Ajax-fans worden maatschappelijke projecten en de jeugdopleiding van Ajax gesteund."
Daan Peters, managing director VriendenLoterij: "De VriendenLoterij zet zich in voor het welzijn in Nederland. Dit uit zich op het gebied van sport en gezondheid, en op het vlak van ontmoeting en educatie. De maatschappelijke projecten en jeugdopleiding van Ajax sluiten hier naadloos op aan. We zijn er trots op dit succesvolle partnership voort te zetten. Zo kunnen we ons gezamenlijk blijven inzetten voor sport en gezondheid, helpen we ook de talenten die het niet redden tot het betaalde voetbal aan een goede basis voor de toekomst én bieden we onze deelnemers mooie extra’s."