Ajax en Ziggo samen langer door

Ziggoheader2
Ziggoheader2

Ajax en VodafoneZiggo hebben de langlopende samenwerking verlengd. Het telecombedrijf is sinds 2015 shirt- en hoofdsponsor van Ajax en tekent bij voor minimaal twee seizoenen. Het huidige contract loopt nog tot en met komend seizoen; de nieuwe overeenkomst loopt tot medio 2027, met een optie op verlenging tot medio 2029. In de samenwerking komt meer nadruk te liggen op maatschappelijke initiatieven.

Tags

  • #Ziggo2027

Socials

Ajax en VodafoneZiggo blijven online en op Ziggo Sport exclusieve content aanbieden. Bijzondere live-ervaringen en acties via Priority, het klantprogramma van Vodafone en Ziggo, blijven ook onderdeel van het partnership. Ajax en VodafoneZiggo gaan intensiever samenwerken om een positieve impact te maken op maatschappelijk vlak. Daarbij gaat het om uitwisseling van kennis en expertise op maatschappelijk gebied en het versterken van elkaars projecten. Tevens worden meer gemeenschappelijke projecten ontwikkeld en wordt een vervolg gegeven aan Silence Social Hate.

Menno Geelen, algemeen directeur a.i. bij Ajax: "We zijn VodafoneZiggo dankbaar voor hun vertrouwen in de toekomst van Ajax. We zijn al bijna tien jaar partners en mede dankzij deze onvoorwaardelijke steun kunnen we werken aan een betere toekomst van onze club, aan de resultaten die we willen behalen en aan de impact die we willen maken op én naast het veld. 'Een betere toekomst voor iedereen' is een ambitie van VodafoneZiggo waaraan we de komende jaren graag onze bijdrage leveren."

Robin Kroes, directeur Consumentenmarkt VodafoneZiggo: "In goede tijden, maar ook in minder goede. Dat is de kern van een écht partnership. Ajax heeft afgelopen maanden belangrijke stappen gezet en we kijken uit naar het komende seizoen en de periode daarna. Voetbal is als geen ander in staat om mensen te verbinden, om drempels te verlagen en om emotioneel te raken. Het is entertainment pur sang, maar je kunt de verbindende kracht van voetbal ook inzetten voor belangrijke maatschappelijke issues. Beide aspecten vinden we belangrijk en gaan we de komende jaren samen verder ontwikkelen."

Gerelateerde artikelen

Bergwijn1920 (4)

Ajax wint met Silence Social Hate drie creativiteits-awards

Ajax heeft woensdagavond bij de uitreiking van de jaarlijkse Dutch Creativity Awards drie prijzen gewonnen. Ajax won bij de belangrijkste Nederlandse creativiteitsprijzen met Silence Social Hate in de categorieën Innovation, Integrated advertising en social content.

Tags

  • #SilenceSocialHate

Socials

Social Hate Brobbey

Ajax komt in actie tegen Social Hate

Iedere maand ontvangen spelers en speelsters van Ajax meer dan 1500 haatberichten op sociale media. Maar helaas zijn zij niet de enige. Dit soort berichten maken deel uit van een groeiende trend die online miljoenen mensen raakt. Als oproep om social hate het zwijgen op te leggen speelt Ajax dit weekend met drie witte stippen op het shirt, in plaats van namen. De drie stippen staan internationaal symbool voor stilte. Maar ook voor het menu-icoon waarop je klikt om haatberichten en bijbehorende accounts te rapporteren.

Tags

  • #SilenceSocialHate

Socials

Header Persbericht Uitshirt 2425

Nieuw Ajax uittenue voor seizoen 2024/2025

Ajax en adidas presenteren vrijdag het nieuwe uittenue voor het seizoen 2024/2025. De creatieve aard van Amsterdam vormt de inspiratie voor het nieuwe tenue.

Tags

  • #adidas

Socials