Menno Geelen, commercieel directeur Ajax: "Prijzen op het veld winnen is het belangrijkste bij Ajax, maar deze prijzen buiten het veld zijn we ook erg blij mee. De actie kreeg wereldwijde aandacht en waardering van fans en de voetbalwereld, het is mooi om te merken dat het ook lof krijgt vanuit de wereld van reclame en creatieven."
"De Gouden en Zilveren Lampen die we krijgen gaan we niet omsmelten maar we gaan de waardering wel delen met onze spelers, staf en KNVB die direct enthousiast waren over dit bijzondere gebaar naar onze fans. Wat mij betreft is dit een verlate kroon op een raar seizoen wat we hopelijk nooit meer meemaken."
De Dutch Creativity Awards worden uitgereikt aan organisaties en merken met de beste creatieve marketingcampagnes van het afgelopen jaar. De Dutch Creativity Awards zijn ontstaan uit de samenvoeging van twee hoog aangeschreven prijzen; de SPIN Awards en de ADCN Lampen. De Dutch Creativity Awards omarmen alle creatieve disciplines en vormen van creativiteit binnen de wereld van marketing.