Op het zes bij zes meter grote canvas pronken Dusan Tadic, Lisandro Martínez en Ryan Gravenberch met de kampioensschaal. Het drietal heeft dit seizoen een doorslaggevende rol gespeeld in het behalen van de dubbel.
Tim: "Het artwork straalt kracht en winnaarsmentaliteit uit. Tadic als aanvoerder, Martínez met zijn passie en strijd en Gravenberch als doorgebroken talent. Het tekent waar Ajax en Bud samen voor staan: greatness.’’
Je kunt vanaf vandaag (maandag 3 mei) naar het NDSM-plein komen om met het enorme kunstwerk op de foto te gaan: laat je inspireren voor je eigen Road to Greatness.
Kings of the Game
Bud is trotse partner van Ajax sinds 2019 en lanceerde eerder al het lied ‘Voor Ajax’ in samenwerking met Sophie Straat ter ere van de 35e landstitel. De campagne Kings of the Game is een eerbetoon voor de behaalde successen van Ajax en haar spelers.
Echte Ajax-fans zoals graffiti-artist Rodermans en zangeres Straat lieten zich inspireren door het succes van Ajax, met een passend kunstwerk en lied als resultaat. Samen met deze creatieve Ajax-supporters gaat Bud voor greatness, met als doel mensen te inspireren om kansen te grijpen, ambitie te tonen en successen te vieren.
Over Bud
Bud, dat bekend staat als ‘The King of Beers’, is het grootste biermerk ter wereld. De pilsener, met een alcoholpercentage van vijf procent, onderscheidt zich van andere bieren door zijn ‘smooth taste’. Het kenmerkt zich door een frisse en zachte smaak.