Olympia, een van de grootste arbeidsbemiddelaars van Nederland, wordt tevens naamgever van de Future Cup, het gerenommeerde internationale jeugdtoernooi dat dit jaar gewonnen werd door Ajax O17. Olympia zal eveneens zichtbaar zijn op de shirts van de verschillende verenigingsteams van Ajax.
Menno Geelen, commercieel directeur AFC Ajax: "We zijn Olympia erg dankbaar dat we ze als Official Partner en hoofdsponsor van de Ajax-jeugd kunnen verwelkomen. Olympia en Ajax passen erg goed bij elkaar. Dan heb ik het over onze aanwezigheid in het hele land, maar met name over onze overlappende ambities en waarden. Opleiden en werk maken van talent staan ook bij Olympia centraal, evenals de ambitie om kansen te creƫren voor en impact te maken op iedereen. Een betere shirtsponsor van onze toekomst kunnen we ons bijna niet wensen."
Dimitri Yocarini, algemeen directeur Olympia: "Ik ben geweldig trots dat we ons aan Ajax en de Ajax-jeugd verbinden. Talentontwikkeling staat bij ons allebei centraal. Iedere dag ontwikkelen, beter worden, opleiden, groei en maximale impact; voor ons enorm belangrijk en een feest van herkenning bij Ajax. Naast hoofdsponsor van de jeugd zullen we samen met Ajax werken aan het vergroten van onze maatschappelijke impact en ook zichtbaar zijn rondom Ajax 1. Hoe mooi als we daar de komende jaren samen jeugdspelers zien doorbreken en we kunnen zeggen dat we daar, op een bescheiden maar trotse wijze, aan hebben bijgedragen."
Acronis, de huidige shirtsponsor van de Ajax-jeugd en Ajax Amateurs, blijft partner van Ajax. De focus van Acronis verschuift naar zichtbaarheid rondom de wedstrijden van Ajax in de Johan Cruijff ArenA en naar de zakelijke doelgroep.