Menno Geelen, Commercieel Directeur van Ajax: "Uit deze tussentijdse en langdurige verlenging spreekt veel vertrouwen, daarvoor danken we Replay. Bij de aankondiging van ons partnership sprak Replay over de internationale familie waarin we werden opgenomen, samen met onder andere PSG en All Blacks. Dat familiegevoel herkennen we volledig en onze samenwerking voelt erg vertrouwd."
Matteo Sinigaglia, CEO van Fashion Box SpA (moederbedrijf van Replay): "De ontvangst in de Johan Cruijff ArenA, de manier waarop nieuwe collecties onder de aandacht worden gebracht op de nog steeds groeiende social kanalen en de betrokkenheid van spelers en directie; op heel veel vlakken is Ajax van topniveau. Dat streven wij ook na. Het partnership wat we een aantal jaren geleden hebben gesloten bleek een geweldige keuze en we kijken dan ook met veel vertrouwen naar een langere toekomst samen."
Ajacieden stijlvol het seizoen in met nieuwe Replay-outfit: 'Mijn inspiratie is altijd de straat'
De Ajax-spelers kregen tijdens het trainingskamp in Oostenrijk hun nieuwe Replay-outfit voor het huidige seizoen. Ajax-host Aviv Levy nam een kijkje tijdens de passessie van Owen Wijndal, Kenneth Taylor, Jurriën Timber, Devyne Rensch en Sean Klaiber. Hij sprak daar ook met Replay-designer Paolo Mosca: 'De kleding moet jeugdig zijn, maar tegelijkertijd voor iedereen draagbaar.'